FAQ
FAQ - czyli odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania! 

  MOJE ZAMÓWIENIE 

  • Czy produkty sprzedawane w sklepie są oryginalne?

Tak. Wszystkie sprzedawane w naszym sklepie produkty są oryginalne. Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem na rynek Polski marek koreańskich które posiadamy w sklepie.

  • Czy muszę założyć konto w sklepie, żeby zrobić zakupy?

Nie. Zakupów można dokonywać również bez zalogowania.
Zarówno zalogowani jak i nie zalogowani klienci otrzymują od nas informacje o postępach realizacji zamówienia i numer listu przewozowego, kiedy paczka zostanie już wysłana. Jednak po założeniu konta będą mogli Państwo za pomocą własnego panelu zarządzać swoim kontem i zakupami w sklepie.

  • Jakie korzyści płyną z założenia konta w sklepie?

Po założeniu konta można wejść do własnego panelu użytkownika i zarządzać zakupami w sklepie. Można wtedy obejrzeć historię zakupów i zapoznać się z postępami aktualnie złożonego zamówienia. Nie trzeba również za każdym razem wpisywać danych adresowych potrzebnych do wysyłki, można je jednak wówczas w dowolnym momencie zmienić.

  • Na jakim etapie realizacji jest moje zamówienie?

Po zalogowaniu się do swojego konta w naszym sklepie możecie Państwo zobaczyć na jakim etapie realizacji jest
zamówienie. Jeśli nie posiadacie Państwo konta możecie zasięgnąć informacji dzwoniąc do nas lub wysyłając maila
przez formularz kontaktów Wszyscy klienci, zarówno posiadający konto jak i nieposiadający go, otrzymują od
nas informacje mailowe o przyjęciu zamówienia do realizacji i o jego wysłaniu. Numer listu przewozowego otrzymują w wiadomości od firmy kurierskiej.

  • Nie otrzymałam potwierdzenie zamówienia, co mogę zrobić?

Jeżeli nie dostałeś e-maila z potwierdzeniem zamówienia w przeciągu 60 minut od złożenia zamówienia, sprawdź, czy nie trafił on do spamu. Zazwyczaj potwierdzenie zamówienia trafia na Twoją skrzynkę odbiorczą w ciągu paru minut, a nawet sekund. Jeżeli nie możesz go znaleźć nawet w folderze ze spamem, a minęła już ponad godzina od złożenia zamówienia, skontaktuj się z biurem obsługi klienta. Zazwyczaj problem tkwi w literówce w adresie e-mail lub podobnej błahostce. Możemy go wtedy szybko naprawić i przesłać Ci potwierdzenie zamówienia.

  • Czy mogę połączyć moje zamówienia?

Każde zamówienie przechodzi przez szereg procesów, przez co nie mamy możliwości połączenia zamówień w jedno.

  • W jaki sposób mogę anulować swoje zamówienie?

Jeżeli przez przypadek złożyłeś dwa identyczne zamówienia, omyłkowo zamówiłaś dwie sztuki tego samego towaru lub chcesz w jakikolwiek inny sposób zmienić swoje zamówienie zanim zostanie ono wysłane jak najszybciej skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta i podaj numer swojego zamówienia.

  • Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?

Zamówienia płatne z góry przelewem Dotpay, przelewem tradycyjnym należy opłacić w terminie 7 dni. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane. Jeżeli dokonałeś płatności po tym terminie, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta podając numer zamówienia. Jeżeli chcesz wznowić zamówienie – złóż je ponownie.

  • Nie mogę dodać do koszyka potrzebnej mi ilości sztuk produktu. Co mam zrobić?

Powodem takiej sytuacji może być brak w magazynie żądanej ilości sztuk towaru. W celu dowiedzenia się, czy możliwy jest zakup większej ilości sztuk prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny z obsługą naszego sklepu.

  • Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Niestety, nie ma możliwości składania zamówień przez telefon.


  REKLAMACJE  

  • Jak złożyć reklamacje?

Do złożenia reklamacji wystarczy wypełnić formularz reklamacji. Dołącz go do paczki z reklamowanym towarem a następnie odeślij do nas na adres siedziby firmy znajdujący się w zakładce kontakt. Zgłoś zwrot na stronie internetowej klikając na zakładkę moje zamówienia – przyśpieszy to proces zwrotu.

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem. Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący. Po przyjęciu przesyłki otrzymasz od nas wiadomość email z powiadomieniem.

  • W jakim terminie są rozpatrywane reklamacje?

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Po pozytywnym rozpatrzeniu otrzymasz kolejne powiadomienie na swój adres e-mail. Równocześnie na numer konta podany w formularzu reklamacyjnym dostaniesz zwrot środków lub zostanie wysłany pełnowartościowy towar.

  • W jakim terminie mogę złożyć reklamację?

Reklamację można złożyć w terminie do 21 dni od daty zakupu kosmetyku.

  • W jakiej sytuacji zgłosić reklamację, a w jakiej dokonać zwrotu?

Reklamację należy zgłosić, gdy produkt posiada wadę fabryczną. Zwrotu należy dokonać, gdy zamówione produkty nie spełniają oczekiwań i jednocześnie są fabrycznie zapakowane, nieużywane.

  • Otrzymałem niewłaściwy towar, moje zamówienie jest niekompletne, co mogę zrobić?

Jeżeli otrzymałeś niewłaściwy towar lub w Twoim zamówieniu brakuje jakiegoś produktu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta i podaj numer swojego zamówienia oraz nazwę pomylonych produktów. Natychmiast wyślemy do Ciebie ten przedmiot i zbadamy, co było przyczyną pomyłki, aby uniknąć podobnych problemów w przyszłości. Pomimo, iż nasi pracownicy dokładają wszelkich starań przy pakowaniu Państwa paczek, czasami zdarzają się drobne pomyłki za co najmocniej przepraszamy.

  • Moja paczka uległa uszkodzeniu, co mogę zrobić?

Strasznie przykro nam to słyszeć! Uszkodzone przedmioty nie są fajne, więc zrobimy co w naszej mocy, aby naprawić ten problem.

Gdy zauważymy choćby drobne uszkodzenie paczki, to mamy prawo do sprawdzenia przy kurierze jej zawartości. Musimy pamiętać, że firma kurierska odpowiada za stan przesyłki od jej przyjęcia od nadawcy aż do wydania adresatowi. Każda paczka jest ubezpieczona na kwotę wartości zamówionej paczki. W celu żądania odszkodowania bądź wymiany uszkodzonego produktu niezbędne jest spisanie protokołu szkodowego z kurierem. Na spisanie protokołu szkodowego jest 7 dni, jednak najlepiej zrobić to niezwłocznie, a spisany protokół wraz z numerem zamówienia przesłać na adres mailowy.
 

   METODY PŁATNOŚCI I DOSTAWY

  • Czy mogę  odebrać zamówienie osobiście?

Niestety, na obecną chwilę nie ma możliwości odebrania zamówień osobiście. Przypominamy jednak, że wysyłka jest darmowa już od 149 zł. (Przy przesyłce pobraniowej koszt dostawy powyżej 149 zł to 5 zł)

  • Na jaki numer konta mam wpłacić za zamówienie?

PLN: BZ WBK PLN28 1090 2590 0000 0001 4124 7401
EUR: BZ WBK EUR32 1090 2590 0000 0001 4124 7523
USD: BZ WBK USD09 1090 2590 0000 0001 4124 7549

Proszę pamiętać, by w tytule wpłaty podać numer zamówienia ze sklepu www.azjatyckidompiekna.pl oraz Imię i Nazwisko osoby kupującej.
Jest to szczególnie ważne jeśli przelew wykonywany jest przez osobę inną niż Kupujący.

Dane Sprzedawcy to:
Grupa MSG Sp. z o.o.
ul. Wojska Polskiego 118D
97-300 Piotrków Tryb.

  • Nie opłaciłam/em jeszcze swojego zamówienia. Gdzie znajdę link do płatności lub numer konta?

W mailu potwierdzającym zamówienie znajduje się aktywny kafelek z wybraną przez Ciebie płatnością. Jest to pierwsza wiadomość, którą do Ciebie wysłaliśmy zaraz po złożeniu zamówienia. Jeżeli wybrałeś szybki przelew Dotpay lub PayPal, po kliknięciu w aktywny kafelek, zostaniesz przekierowany na stronę płatności. Wybierz swój bank lub kartę kredytową, zaloguj się i opłać zamówienie.

Dane do przelewu tradycyjnego znajdziesz w zakładce kontakt na naszej stronie. Pamiętaj żeby w tytule przelewu podać numer zamówienia – znacznie to przyśpieszy realizację zamówienia. Pamiętaj, że zamówienie powinno zostać opłacone w terminie 7 dni.

  • Nie mogłem odebrać przesyłki, co mogę zrobić?

Jeżeli z jakiegoś powodu nie było możliwości odebrania zamówienia, a zamówienie otrzymało status zamówienie nieodebrane oznacza że wróciło do siedziby naszej firmy.
Jeśli było to zamówienie wysłane za pobraniem zostaje ono rozpakowane i usunięte automatycznie, wtedy jeśli chcą Państwo otrzymać zamówienie należy złożyć je jeszcze raz.
Gdy było to opłacone zamówienie z góry prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta podając numer zamówienia.
Zamówienia nieodebrane a opłacone przez klientów przepadają po 90 dniach od daty odesłania i nie ma możliwości ich odzyskania.

  • Czy sklep wysyła paczki za granicę?

Tak. W celu wyboru takiej opcji należy podczas składania zamówienia wybrać kraj dostawy.
Koszt wysyłki pokaże się po wybrania sposobu płatności.
Jeżeli na liście nie ma kraju, który chcesz wybrać to znaczy, że niestety nie wysyłamy tam paczek.

  • Zależy mi na czasie. Jaka metoda dostawy jest najszybsza?

Jeżeli zależy Ci na szybkim otrzymaniu przesyłki – wypróbuj dostawę kurierem DPD lub zamów paczkę do paczkomatów InPost.

  • Czy można zmienić godzinę dostawy?

Bez względu na wybraną przez Ciebie metodę dostawy, będziemy Cię informować o statusie zamówienia. Na stronie wybranej firmy kurierskiej udostępnimy Ci również możliwość dokładnego monitorowania przybliżonego terminu dostawy. W przeddzień dostawy oraz na kilka godzin przed doręczeniem otrzymasz sms z powiadomieniem o przesyłce. W większości przypadków samodzielnie będziesz mogła zmienić termin dostarczenia.

Pamiętaj żeby sprawdzić stan oraz zawartość paczki w obecności kuriera, a w razie niezgodności bądź uszkodzenia spisać protokół szkodowy.


   ZWROTY

  • Jak zwrócić zakupione produkty?

Aby dokonać zwrotu, proszę odeślij w ciągu 30 dni przesyłkę z produktami na adres firmy, znajdujący się w zakładce kontakt. Do paczki dołącz protokół zwrotu . Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od momentu, w którym artykuły trafią do naszego magazynu.

  • Jak odesłać paczkę ze zwracanym produktem?

Paczkę należy odpowiednio zapakować, aby nie uległa uszkodzeniu podczas transportu. Dołączyć do paczki formularz zwrotu. Wysłać paczkę na adres podany w zakładce kontakt. Możesz wybrać do wysyłki dowolną firmę przewozową, koszty wysyłki ponosi zamawiający. Po odbiorze przez nasz paczki ze zwrotem, wartość zamówienia przelewamy na konto podane w protokole zwrotu.

  • Kiedy otrzymam pieniądze za zwracane produkty?

Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14 dni na numer konta podany przez Ciebie na protokole zwrotu.