FAQ

 


  Czy produkty sprzedawane w sklepie są oryginalne?

Jakie korzyści płyną z założenia konta w sklepie?

Nie otrzymałam potwierdzenie zamówienia, co mogę zrobić?

W jaki sposób mogę anulować swoje zamówienie?

Jak złożyć reklamacje?

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem. Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący. Po przyjęciu przesyłki otrzymasz od nas wiadomość email z powiadomieniem.

  • Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Po pozytywnym rozpatrzeniu otrzymasz kolejne powiadomienie na swój adres e-mail. Równocześnie na numer konta podany w formularzu reklamacyjnym dostaniesz zwrot środków lub zostanie wysłany pełnowartościowy towar.
    • Reklamację można złożyć w terminie do 21 dni od daty zakupu kosmetyku.
      • Reklamację należy zgłosić, gdy produkt posiada wadę fabryczną. Zwrotu należy dokonać, gdy zamówione produkty nie spełniają oczekiwań i jednocześnie są fabrycznie zapakowane, nieużywane.
        • Jeżeli otrzymałeś niewłaściwy towar lub w Twoim zamówieniu brakuje jakiegoś produktu skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta i podaj numer swojego zamówienia oraz nazwę pomylonych produktów. Natychmiast wyślemy do Ciebie ten przedmiot i zbadamy, co było przyczyną pomyłki, aby uniknąć podobnych problemów w przyszłości. Pomimo, iż nasi pracownicy dokładają wszelkich starań przy pakowaniu Pańswta paczek, czasami dażają się drobne pomyłki za co najmocniej przepraszamy.
          • Strasznie przykro nam to słyszeć! Uszkodzone przedmioty nie są fajne, więc zrobimy co w naszej mocy, aby naprawić ten problem.

            Na jaki numer konta mam wpłacić za zamówienie?

          • W mailu potwierdzającym zamówienie znajduje się aktywny kafelek z wybraną przez Ciebię płatnością. Jest to pierwsza wiadomość, którą do Ciebie wysłaliśmy zaraz po złożeniu zamówienia. Jeżeli wybrałaeś szybki przelew Dotpay lub PayPal, po kliknięciu w aktywny kafelek, zostaniesz przekierowany na stronę płatności. Wybierz swój bank lub kartę kredytową, zaloguj się i opłać zamówienie.

            Nie mogłem odebrać przesyłki, co mogę zrobić?

          Tak. W celu wyboru takiej opcji należy podczas składania zamówienia wybrać kraj dostawy.
          Koszt wysyłki pokaże się po wybrania sposobu płatności.
          Jeżeli na liście nie ma kraju, który chcesz wybrać to znaczy, że niestety nie wysyłamy tam paczek.

          • Bez względu na wybraną przez Ciebie metodę dostawy, będziemy Cię informować o statusie zamówienia. Na stronie wybranej firmy kurierskiej udostępnimy Ci również możliwość dokładnego monitorowania przybliżonego terminu dostawy. W przeddzień dostawy oraz na kilka godzin przed doręczeniem otrzymasz sms z powiadomieniem o przesyłce. W większości przypadków samodzielnie będziesz mogła zmienić termin dostarczenia.

            Jak zwrócić zakupione produkty?

          Kiedy otrzymam pieniądze za zwracane produkty?

        Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14 dni na numer konta podany przez Ciebie na protokole zwrotu.